Czar reklam

0
72
Czar reklam

Reklamom poświęcamy istotną część naszego czasu wolnego. Nawet większą niż nam się wydaje. Ba, nawet w życiu zawodowym z nich korzystamy, choć nie do końca sobie zdajemy z tego sprawę. Jest jej bardzo wiele nie tylko w mediach, ale np. jeśli pracujemy w korporacji, to raczej nietrudno mieć do czynienia z reklamą w naszych działaniach. To zresztą nie tylko tyczy się wielkich firm, ale również małych działalności. Każdy z nas w pewien sposób reklamuje produkt, z którym na co dzień styka się w pracy. Reklamy są drażniące, zwłaszcza w telewizji, gdy przerywają film bądź program naukowy lub rozrywkowy na kilkanaście dobrych minut. To samo jest w internecie, gdy na stronie automatycznie otwiera się nam głośna reklama. Można temu zaradzić, ściągając aplikacje, które pozwala na blokowanie reklam. Strony też wychodzą naprzeciw i nakazują wyłączanie reklam, jeżeli chce się mieć dostęp do ich treści, jednak np. filmweb daje opcję jak wyłączyć blokowanie reklam tylko dla ich strony. Marketing ma jednak wiele plusów. Oczywiście obok reklam środków leczniczych, czy pożyczek bankowych, które często wiążą się z manipulacją, reklama może mieć też wymiar globalny i poruszać problem, który jest bardzo aktualny na świecie. W końcu globalizacja jest procesem, który dotyczy nas wszystkich i całego świata, niezależnie od tego, czy żyjemy w środowisku, które jest biedne, czy bogate i czy mamy większe lub mniejsze możliwości. Używamy przedmiotów z wielu krajów, tyczy się to samochodów, telewizorów, kosmetyków, używamy zagranicznych komunikatorów i mediów społecznościowych, ale nie jesteśmy tylko klientami, ale także kreatorami rynku i to dzięki naszym potrzebom i preferencjom, producenci starają się poszerzać swoją ofertę. Pomaga to biedniejszym krajom, które rozwijają się dzięki rozbudowanej klasie średniej. Rozwój pozwala także dotrzeć nam do innych kultur i cywilizacji oraz poznać ludzkie potrzeby, a także zrozumieć ich tok rozumowania, który wcześniej wydawał się dla nas całkiem abstrakcyjny.

http://www.genotype.pl/

[Głosów:0    Średnia:0/5]

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ