Folia stretch w rolkach – kiedy jest niezbędna?

0
343

Prowadzenie działalności gospodarczej wcale nie jest tak proste, jak pozornie może się wydawać. Planując podstawowe czynności, często możemy zapominać o wielu istotnych aspektach i niezbędnych elementach wyposażenia. Oczywiście przekłada się to również na koszty, co może mieć wpływ na finalną cenę usług lub produktów.

Jednym z takich komponentów jest folia stretch w rolkach. Kiedy nie wolno o niej zapominać i jak kupować ją, by zminimalizować koszty zakupu? Jak pobierać od klientów płatności, by nie czuli się oni naciągani? Zachęcamy do sprawdzenia podstawowych informacji, które mogą okazać się niezbędne.

Koszt wysyłki – wszystko, co zawarte w cenie

Koszt wysyłki to nie tylko usługa kurierska. To także cena zakupu kartonu, folia stretch w rolkach, logistyka, czas poświęcony na pakowanie, taśma, folia bąbelkowa itp. Oczywiście cena jednostkowa takiej wysyłki jest stosunkowo niska, lecz początkowe zakupy mogą być dla firmy dużym obciążeniem. Warto więc znaleźć sposób na minimalizację kosztów.

Wykorzystuj sprawdzonych dostawców akcesoriów i asortymentu. Dzięki temu trzymając się jednej hurtowni, możesz otrzymać atrakcyjną cenę wynikającą z programów lojalnościowych. Na czym polega taka oferta? Otóż im więcej kupujesz od danego dostawcy, tym na większy rabat możesz liczyć, po przekroczeniu ustalonego poziomu. Pamiętaj, że prowadząc sklep, folia stretch w rolkach będzie potrzebna na bieżąco i po kilku latach, zaoszczędzona kwota może dostarczyć naprawdę wiele interesujących możliwości. Sprawdź jednak prezentowane programy u wielu hurtowni i w przypadku bardzo długiej współpracy, spróbuj jeszcze negocjacji. Czasem nawet 1% rabatu jest w stanie zrobić ogromną różnicę w cenie.

Negocjuj z dostawcami

Uwaga! Nie chodzi nam o to, żeby negocjować cenę usługi z kierowcą, który odwiedza Cię w firmie. Zazwyczaj nie jest on osobą decyzyjną. Co zatem należy zrobić? W pierwszej kolejności skontaktować się z biurem obsługi klienta. Na pewno posiadają oni propozycje dla stałych klientów, którzy prowadzą sklepy internetowe lub regularnie wysyłają dużą ilość paczek. Dzięki temu dystrybutorzy są w stanie również oferować klientom stałe koszty wysyłki, które przekraczają granicy 10-15 złotych – nawet w przypadku dużych paczek.

Jak widać, folia stretch w rolach to jedynie jeden element. Niezbędnych elementów składających się na wszystkie koszty wysyłki jest o wiele więcej. Czasem warto dopłacić nieco więcej do dostawy, byle mieć pewność, że zostanie ona odpowiednio zabezpieczona na czas dostarczenia.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ